Monday 31 December 2012

Welcome 2013


Assalamualaikum..


5 4 3 2 1 yayyyyyy!!! epy NEW YEAR 2013!! yehaaaa wahhhh kemain xcited lagi ish2 anak sapa la ni huhu.ok2 kita dah pon masuk tahun baru kan?? maka UMUR pon baru! adehhhh stresss nya :( umur korang pon sama na! jom kita stress sama2 huhu.. Tp,allhamdulillah syukur ke hadrat illahi saya masih lagi bernafas di muka bumi ni...allahmdulliah sekali lagi...hehe..seperti korang suma jugak,setiap tahun baru mesti ada yang berazam macam2 kan..saya pon macam tu..tiap kali masuk tahun baru punya la over berazam itu ini hamboihhhh kemain lagi..tapi x penah tercapai pon ish3!!! muahahaha x pe yang penting usaha kan3..

sememangnye tiap kali masuk tahun baru, saya selalu berharap moga tuhan temukan saya jodoh wahhh gitu hehe ya la, sapa yang x nak jodoh kan? yang penting kita usaha inshaallah kalau tuhan dah tetapkan pasti ada nya kan3?? pastu saya berharap agar tahun ni x macam tahun2 sebelum nya..kalau nak ikutkan tahun2 yg lepas bnyak sangat suka duka, ishhhh kalau nak cerita satu2 rasanya abis tisu sekotak kot!! huhu sedih woooo tp x mau la ingat kisah2 lepas...sekarang bila masuk tahun baru, kita mulakan yang baru je kan...yg lepas2 dah buang ke laut! x nak ingat dah...enough!! :)



moga dengan kedatangan tahun baru ni, akan beri seribu makna buat saya n berharap niat saya akan tercapai...:) n tahun ni jugak memang berazam dah! x mau ingat kisah2 duka dulu,wajah2 orang yang hancurkan hati ni cewahhhh x da dah k! x mo ingat..hehe..






n yang paling penting!!tahun 2013 ni rasanya tahun paling happy kot bagi akak saya, sebab tahun ni rasanya dia akan lahirkan sorg baby!! alhamdulillah bertambah lagi bilangan ahli keluarga kami..yayyy!! x sabar nya nak tengok baby baru..x lama dah.. lagi berapa hari lagi ja kot, jap ja rasa..next entry saya cita pasal baby diorg lak :)



kalau nak ingatkan balik tahun 2012 lah paling banyak member saya kawen!! huhhh boleh katakan suma member dah kawen, termasukkan ex bf saya dah kawen pon...alhamdulillah dah sampai seru..nanti pakat2 dapat anak lak kan...huwaaaa x adill! macam nak join jugak ja tapi.....! ada ja tapi dalam hidup saya ni alahaiii sedihnya..:( nages dulu huhu..


n tahun 2012 ni jugak saya n nad dah mula ada bisness on9...bisnes tudung kecil2 lan, sebab baru lagi..bisness ni wujud tanpa di rancang..mula2 saja cakap, last2 kami buat kata sepakat nak mulakan kecil2lan dulu alhamdulillah dah jalan dah..harap tahun ni bisness kami akan maju ke depan lagi hehe..aminnn!!





                                                                    
                                                          bye2 2012 n welcome 2013..
  
apepon saya akan cuba lakukan yang terbaik untuk tahun baru ni,n sangat berharap apa yang dirancang akan jadi kenyataan aminn...


                                                                     


                                                                       TQ sudi baca :)














3 comments:

  1. moga tahun 2013 ni lebih bermkna tuk kita semua :3

    ReplyDelete
  2. n moga tahun ni bakal imam aku akan muncul... aminnn :)

    ReplyDelete