Tuesday 4 December 2012

Masih Mencari :)

Assalamualaikum....


minggu ni agak malas nak update2 nih, al makumla bizi sikit, so ilham untuk saya nak update bl0g x datang hehe..

tapi saya dengan bangga nya (cewahhhh tah pape ayat!)  nak update 1 entry mengenai kekasih ati..ada ke kekasih??? owhh lupa, saya sebenarnye single but available hahahaha..acener tu? k0rang pon tau punya la! hehe






ya saya single!! muahahaha..k0rang boleh abaikan gambar di atas! x da kena mengena saja nak meriahkan suasana

ramai yang kata saya ni memilih cari pasangan!! tp mana ada saya memilih, saya suka laki yang simple2 je x perlu nak laki yang hensem gila tp kalau dapat alhamdulillah haha :) cakap x serupa bikin...

orang cakap kalau kita memilih nanti jodoh lambat sampai, alahai mana la saya memilih saya ok jer yang penting dia tu seorang yang sayangkan saya, dapat terima saya seadanya,yang paling penting tolong hormat family saya..






Abaikan lagi pic kat atas ni, macam biasa la!  saja nak meriahkan suasana haha :)


saya harap nanti saya akan bertemu j0doh dengan seorg jejaka yang baik, sayangkan saya, yang hot!! hahahahah wekkkk nyampah!!





dulu kan saya selalu berangan kot2 dapat boyfren iras2 macam kamal ni ha..hahahaha saya suka dia muka dia manis...lagi 1 saya suka nama kamal..owhhh!! mentang2 pemilik nama kamal ni ensem terus rasa suka nama kamal kan!

cer k0rang bayangkan nama kamal ni nama pakcik2 tua mesti kompom saya kata x suka kan?? ek elehhhh!! muahahahaha






x pe yang penting kita usaha kan..memang la jodoh pertemuan sume di tangan tuhan, tapi kite kena berdoa la kan...saya yakin jodoh saya dgn dia...diaaa??? siapakah?? adela rahsia haha :) poyo je benci aihhh!!







 TQ sudi baca lebiuww :)






No comments:

Post a Comment