Thursday 22 November 2012

Saya nak kurus harap Fellina Inchloss dapat bantu



Assalammualaikum...

tudia tajuk kemain lagi kan hehe, sana sini d0k heboh pasal losyen ni, suma nya bagitau berkesan siap ade tunjuk gambar sebelum n selepas lagi  wahhh terus rasa teruja...hehe

saya dah beli losyen Fellina ni nak try gak sapu kat perut,sedih la tgk perut sendiri sangat lah buncit ishhh benci betol! x suka! dah tu sekarang ni berat makin bertambah naik 5kg kot ya ampun apakah ni?? nak bg normal balik bkn senang..susah kot kena tahan nafsu mkn ohhh tidakkk...mana mungkin! :)


sebelum raya cantik je badan baju kebaya boleh pakai,suma baju boleh pakai, tapi sekarang? baju kebaya da x boleh pakai sedih nya ishhh x mau tima kenyataan yang diri ni mmg dah berisi :( sedih






cuba tengok pic ni,  x silap saya pic ni  masa  bulan puasa tahun ni bulan 8,bulan 8 ok tahun ni! bukan tahun lepas bkn 2 tahun lepas, tapi tahun ni!! sekarang baju kebaya ni dah x boleh pakai omaiiigodddd :( betul ka ni??? mcm x caya ja..tapi tlg lah percaya,bersabarlah wahai hati...xpa xpa kita cuba diet2 ok! muahahahaha...







tapi sekarang saya dah mula pakai losyen Fellina ni hewhew!! siang malam keja dok sapu losyen ni ja kat bahagian2 yang terlebih lemak...sampai lenguh tangan2 taw tp xpa nak kurus kan?? nak kurus kena korban sikit jgn dok merungut je! haha

harap2 losyen ni dapat bantu mengatasi masalah besar saya ni n dapat penuhi impian saya untuk kembali ke bentuk asal.. muahahaha..

losyen Fellina ni ok la wangi n cepat meresap kat kulit kita,  rasa panas2 sejuk je, bau dia dingin sangat kira ok la wangi n cepat rasa kepanasan losyen tu :)





berharap sangat nak badan macam ni balik, kena betul2 diet ni x mau makan banyak dah, kalo x, hari2 mai ofis beli nasi lemak! abistu macam mana badan x berlemak?? kan3 heshhhh x sanggup dah..

bt masa ni saya baru 3 hari pakai losyen Fellina ni insyaallah kalo la berkesan saya akan update gambar sebelum n selepas (nak jugak) muahahahahaha

kat mana saya beli Losyen Fellina ni?? ni ha kat sini je http://sepet88.blogspot.com/ klik sini.. sambil2 tu boleh intai pemilik blog ni c0mey dia tau, nak berurusan ngan dia pon mudah barang pon sampai cepat :)






TQ sudi baca









1 comment:

  1. wahhhh thnx ya untuk info yang menarik nie... trus sy g beli fellina nie.. nak kurus jugak :P

    ReplyDelete