Monday 19 November 2012

Facial Mask Anti-Aging dari Watsons :)

 


Assalammualaikum :)


entry kali ni saya nak cita kat k0rang suma tentang facial mask yg saya pakai..mask ni saya beli kat wats0ns je berasas kan t0mat0! hehe saya suka t0mat0 tp x suka mkn t0mat0! acener tu??? haha saja nak  putar belit ayat :) ok, c0ntoh nya mcm ni la,  saya suka mkn t0mat0 yg dimasak dan x suka mkn t0mato yg mentah kon0n  nya mkn t0mat0 nak bg muka cantik la hahaha cehhh nyampah!




k0rang tgk warna t0mat0 ni geram kan nampak sedap je tp saya x lalu mkn mentah, abistu mcm mana nak dapat kulit yang cantik?? kan3..



sabtu lepas saya ada g wats0ns nak cari mask yg berkenan di hati, tgk bnyak sngt pilihan, pastu saya terpandang 1 mask ni tgk cara packing dia alahai c0mey nya geram! haha so terus saya beli, hmm ok la mmg sesuai untuk aku (kata dlm ati), tapi x taw la kan x pakai lg dah bt andaian haha :)






ni la mask Anti-Aging saya beli ni kat watsons harga not bad la 1 kotak rm34.90 ade 5pcs, x salah saya la sebab ingat2  lupa hehe :)

sebelum nak pakai mask ni saya letak dalam peti ais bg sejuk sikit..s0 bila k0rang pakai sejuk je kat muka!  nikmat sangat muahahaha over x saya?? over kan? 0k abaikan.. :)

pakai mask ni selama 15-30 minit je,tapi saya selalu pakai lebih 30 minit sebab tertid0 muahahaha
b0leh pulak mcm tu kn? ish3!! :)

pas dah 30 minit k0rang b0leh la buka n yg penting k0rang jgn cuci ok! biar je sampai kering :)

mmg best pakai mask ni rase lembut je..saya suka...saya suka :P


ok tu saja untuk entry kali ni
TQ sbb sudi baca..
























1 comment: