Tuesday 4 December 2012

kecewa :(

assalamualaikum...



ok, entry kali ni agak sensitif kot untuk saya kongsi "KECEWA"!! Ya saya selalu kecewa dalam percintaan, gagal dalam perhubungan! x saya nafikan bila saya bercinta pada mula nya bahagia :) tapi saya akan rasa kecewa di akhir perhubungan (ayat skema) muahahahaha...ok teruskan.

saya selalu sangat kecundang! hmmmm nasib la badan, dah tu selalu kecewa ngan ex2 saya yang dulu...jahat nya! sanggup buat saya mcm ni kan!! ishhhh..

kadang2 saya terpikir! kenapa saya selalu dapat nasib macam ni? x penah bahagia mcm orang2 lain,kadang2 saya sedih, tingin nak bahagia,tingin nak ada boypren hehe..tapi apa kan daya tuhan x temukan saya jodoh lagi kot..saya percaya pada takdir :)

saya ingat lagi , dulu saya pernah bercinta dengan seseorg,dia adalah cinta terakhir saya 2 tahun jalin hubungan ngan dia kot! lama gak la, 2 taun pon kan, tapi apa kan daya dia dah hancurkan impian saya :(

antara kitorang mmg x de jodoh nak buat macam mana dah tertulis pasrah je la...maybe tuhan nak bagi yang better lagi kot! aminnnn mudah-mudahan...




 tiba2 ada pic saya apa kes?? huhu...abaikan eh! pic ni x da kena mengena :) saja nak cantik kan suasana muahahaha..

malas nak pikir lagi soal ni, kalau ada jodoh, insyaallah saya akan jaga hubungan saya dengan baik..x nak kecewa2 dah perit oooo!! makan x lalu boleh kurus kering! haha..apepon saya tetap berdoa moga tuhan akan temukan saya jodoh..

-bila allah cepat makbulkan doamu, maka dia menyayangi mu..
-bila dia lambat makbulkan doamu, maka dia ingin mengujimu..
-bila dia tidak makbulkan doamu, maka dia merancang sesuatu yang lebih baik untuk mu..


percaya pada takdir! insyaallah :)





 TQ sudi baca lebiuuuu :)




No comments:

Post a Comment