Wednesday 5 December 2012

sahabat, kekal selamanya

assalamualaikum,



hari ni saya nak cita pasal sorang kawan..sebenarnya saya ni x da kawan, suma nya da hilang x tau pi mana..lepas sekolah je suma pakat buat hal sendiri..yang dah kawen ramai, yang ada anak lagiiii ramai! ishhhh, jeles nya untung la kan..sedih nya! bila la turn saya pulok muahahaha...

kawan saya ni macam chipsmore taw,kejap muncul pastu hilang..pastu muncul pulak haishhhh last2 terus hilang x muncul2 lagi dah hmm...kalau nak ikutkan rasa nya saya memang x da kawan sekolah! itu memang hakikat nya memang x da tau! sebab diorang suma da berkeluarga so kalau nak contact kawan lama ni hmmm pakai x da maknanya la,x di layan...siannn saya yang bujang ni taw! sunyi..

tapi apepon saya bersyukur sebab saya ada sorang kawan yang kekal hingga harini, boleh dikatakan saudara saya jugak, alhamdulillah persahabatan kami masih lagi kekal sampai ke hari ni..saya x pernah kenal dia sebelum ni...saya kenal dia pon dulu masa saya study di kolej..saya ni memang seorang yang pendiam! kalau orang x bertegur dgn saya, saya pon x bertegur balik! hehe memang macam tu :)

tapi lain pulak dengan dia ni! dia ni terlebih ramah haihhh i loikeeee...muahahaha..sebab peramah dia tu la, family saya suka dia taw..tambah2 ayah saya! sikit2 tanya pasai dia! nyampah huhu (jeles)

alhamdulillah, sampai ke hari ni, persahabatan kami masih lagi kekal..boleh katakan hari2 kami jumpa walaupon kami jauh dia di penang saya di kedah! wahhhh buat macam jauh gila!! over nya aku! muahahaha..macam mana x hari2 jumpa, keja sekali kot! huhu buat terok..thanks pada dia jugak, sebab dia dah rekemen saya untuk keja kat tempat dia..

dia satu2nya kawan sejati saya,apa saja rahsia saya ada pada dia,dan apa saja rahsia dia ada pada saya hehe...antara kitorang memang x kan berahsia..setiap benda yang kami buat mesti kongsi sama2..dari hal kecik2 sampai lah ke hal peribadi kami selesa kongsi sama2.

kalau ikutkan kami ni banyak sangat persamaan..dari segi fesyen salah satu nya la..apa dia suka mesti saya suka over x?? hahaha abaikan!! x dapat bayangkan kalau dia kawen dulu dari saya!! huwaaaaa mesti sedihhhh alaaaa x mau x mau!!  x adill,risau nanti kalau dia kawen dulu mesti kami x kan semesra ni dah! mesti dia bz ngan laki dia anak lagi kan3...alaaa ishhh xmo pikir hehe..


 ni la dia yang saya maksudkan kawan baik saya..apa saja masalah kami kongsi sama2..x penah rahsia2, kalau rahsia pon mesti x boleh sebab dia ni bijak suma benda dia tau cehhh!! ni pic lama kami tapi xlama sangat la awai bulan kot pic ni :)



 ni pulak pic masa kami photoshoot untuk tudung yang kami jual..ha ni pic baru! terhangat di pasaran muahahaha...pic ni copy dari dia sebab tu ada nama dia...





 n yang last ni pic 4 bulan lepas kot masa ni kami kat shah alam,datang situ sebab kami dua terpilih ke final pencarian model tudung fareeda...tapi nasib kami memang malang..kami layak ke semi final je huhu...x de rezeki...apepon kami bersyukur gak sebab layak ke semi final..

 saya harap, hubungan silaturahim kami akan kekal sampai bila2..dia adalah kawan terbaik saya, doakan persahabatan kami...cewahhhh :P




TQ sudi baca lebiuwww










2 comments: